מאמר מס' 1
לפני 20 שנה ולעיתים אף כיום אנו נתקלים בעסקים בטרום העידן הדיגיטלי בו עסקים התנהלו בפנקסים, ניירות וקלסרים. תמונה נפוצה בכניסה לעסק היא משרד אופייני ושולחן ועליו מצבור של ניירות המיועדים לתיוק/גריסה וצמוד לקיר ניצב ארון מלא בקלסרים.
ב- 10 שנים האחרונות התרחב השימוש בגליונות אלקטרוניים לצבירת רשימות לקוחות וניהול משימות מתוך תחושה מוטעית של מנהלים כי אם הפעילות מתועדת במחשב, אז המידע מנוהל נכון.
באותם ימים איתור מידע של לקוח שהמתין לטיפול, דרש שרפרף או סולם על מנת להגיע לאותו מידע ששווה כסף..בינתיים הלקוח סגר את הטלפון או הלך לדרכו. במקרה הטוב המידע אותר והלקוח חזר, ובמקרה הנפוץ יותר המידע לא אותר וגם לא הלקוח.
אם בבעלותך עסק או ארגון, את/ה מתמודדים בפרק זמן נתון עם מספר רב של תהליכים ומצבים המתרחשים בו זמנית וחייבים להיות מנוהלים היטב ובזמן קצר. על מנת להשיג תוצאות אופטימליות לטווח ארוך והתמקדות בלקוח שהוא מקור ההכנסה בעסק, הטמעת מערכת CRM כיום הינו כלי חיוני וחשוב ביותר שנותן עדיפות ויתרון תחרותי על פני עסקים שעדיין מתנהלים עם ניירת כמו אז..
מערכת CRM מבית iQuery מותאמת באופן אישי לכל עסק ובכל גודל כבר מהלקוח הראשון וכבר מהצעד הראשון החל מפתיחתו, על מנת לייצר תהליכי עבודה יעילים וברורים מהעומד בראש, דרך כל עובד שניתנה לו הרשאה למערכת.
הלקוח הנאמן לעסק, ישמור על נאמנותו לאורך זמן מתוך תחושת השייכות והפניות לצרכיו מצד נותן השירות כשזה ידע לנתב בתבונה את הרגלי הצריכה של אותו לקוח.
התנהלות עסקית באמצעות המערכת שלנו, תיצור ותשמר את היתרון התחרותי של בעל העסק ובפרק זמן קצר ניתן לראות עלייה בביצועים העסקיים, חסכון בזמן יקר והתייעלות בניהול הקשר עם הלקוח. המידע המצטבר באמצעות מערכת ה- CRM מגיע ממוקד, מפולח ומבוזר על פי פרמטרים משתנים ומוגדרים מראש וניתנים לשינוי על פי צורך.
המערכת מכילה כלי תשאול לקבלת החלטות ניהוליות כגון:
זיהוי דפוס קנייה של הלקוח להסקה על רכישה עתידית.
לעניין ולעורר רצון לשוב ולקבל שירותים קיימים וחדשים ולספק עבורו הצעות רלוונטיות וכמובן לקיים קשר מתמיד בנוגע למידת שביעות הרצון שלו ממידת השירותיות מבית העסק.