איך זה עובד
1. פגישה ראשונית עם הלקוח בה מתואר המצב הקיים ומה ולאן הוא שואף. מטרת הפגישה היא השגת תמונה כללית וקבלת החלטה לגבי פגישת המשך כדי להתחיל באפיון הפתרון.
2. החלטה על סוג המערכת הנדרשת לארגון על סמך המאפיינים שנמסרו וניתוח המהיר של הצורך העיקרי.
3. מערכת ניהול מכירות ומשימות לעסקים קטנים (איתן) –
- ניהול פרטי לקוח ורשימות תפוצה לקידום מכירות
- ניהול התקשרויות לקידום מכירות
- ניהול משימות
- מידע גרפי אודות ביצועי המכירות
3.1. התאמה מהירה של המערכת לעולם המושגים והתוכן המנוהל הנדרש לארגון לקיום תהליכי המכירה מפרטי הלקוח ועד ניהול הקשר.
3.2. הדרכת משתמשי המערכת, תחילת עבודה פעילה ושגרת תמיכה.
4. מערכת ניהול מכירות ותהליכים פנים ארגוניים לעסקים בינוניים (אדווה) –
- ניהול פרטי לקוח ורשימות תפוצה לקידום מכירות
- ניהול התקשרויות לקידום מכירות
- ניהול משימות פנים וחוץ ארגוניות
- מעקב תהליכים עסקיים
- התראות אוטומטיות בדואר אלקטרוני או ב SMS
- דוחות תפעוליים וניהוליים
- ממשק תחקור המידע במערכת
- פרופילי הרשאות לפי המבנה הארגוני
4.1. פגישת אפיון בשלב זה מתקיים תהליך חשיבה, התכנון וניתוח הפיתרון מול הצרכים הגלויים והסמויים שהלקוח מציף. התמונה הכוללת מתפרקת לחלקים קטנים המנותחים בנפרד ונבחן מקומם בין שאר חלקי הפאזל של המערכת המתגבשת.
הלקוח הינו שותף פעיל בתהליך ושולט באבני הדרך ובפיתרון היישומי.
4.2. גיבוש מסמך האפיון המכיל את דרישות המערכת, הגדרת תהליכי העבודה, הישויות הפעילות הקשרים ביניהן, מבנה הנתונים, ממשקים למערכות אחרות בארגון, מסכי המערכת והדו"חות. וכן את סוגי המשתמשים ההרשאות, הטכנולוגיה, עלויות הפיתוח ולוחות הזמנים.
מוביל הפרוייקט בצד הלקוח מאשר את תוכן מסמך שעל בסיסו יבוצע הפיתוח.
4.3. פיתוח המערכת מבוצע על פי מסמך האפיון כמתואר בסעיף 4.2. בתהליך זה מוציאים לפועל את הרעיון התיאורטי ומתקבלות פניה האמיתיות של המערכת.
מושם דגש על ממשק הידידותי למשתמש, ומענה על צרכיי הלקוח בכל תפקודי המערכת.
4.4. שלב ההטמעה טומן בחובו את לימוד כלל תפקודי המערכת, חלוקת ההרשאות בהתאם לבעלי התפקידים להם נגיעה בתהליך העבודה בו המערכת משולבת, והתמודדות עם קשיים שמקורם בתרבות ארגונית וגישות מסורתיות על ידי הקנייה ורכישת מיומנויות גבוהות לעבודה בעזרת המערכת.