חשיבותה של מערכת לניהול קשרי לקוחות בעסק הבינוני והקטן
הפגישה עם המנהל לוותה בהפרעות רבות מצד העובדים שביקשו את הנחייתו, ובלקוחות שהייתה להם "רק שאלה".
לצערנו, תרחיש נפוץ זה קיים בלא מעט עסקים.
אנו טוענים שאפשר גם אחרת.."
חשיבותה של מערכת לניהול קשרי לקוחות בעסק הבינוני והקטן
עובדה 1: קל יותר לשמור על לקוח קיים מלהשיג לקוח חדש.
עובדה 2: רבים מבעלי העסקים הקטנים מתעדים את הקשר עם הלקוח באמצעות גיליונות אלקטרוניים או ניירת.
עובדה 3: 96% מהעסקים נסגרים תוך 5 שנים.
לפני מספר שבועות הגעתי לעסק איתו נקבעה פגישה לשם השמת מערכת לניהול קשרי לקוחות (CRM). כבר בכניסה שמעתי הוראות נזרקות בקול רם, ובנקל ניתן היה לזהות את השולחן עמוס הדפים, במחשב פתוח אקסל עם עשרה או יותר גיליונות, המנהל נראה טרוד כי כולם, עובדים ולקוחות פונים אליו והאווירה לחוצה.
הפגישה עם המנהל לוותה בהפרעות רבות מצד העובדים שביקשו את הנחייתו, ובלקוחות שהייתה להם "רק שאלה".
לצערנו, תרחיש נפוץ זה קיים בלא מעט עסקים.
אנו טוענים שאפשר גם אחרת..
iQuery מיישמת ומפתחת מערכת לניהול קשרי לקוחות על בסיס Dynamics CRM 2011 Microsoft כפתרון לעסקים הקטנים והבינוניים המבקשים לנהל את עסקיהם באופן שיטתי מול לקוחותיהם ולקבל החלטות נכונות שיצמיחו את העסק ליעדים שנקבעו לו.
אנו ב iQuery מאמינים שמערכות ממוחשבות מעוצבות עבור אנשים ולכן אנו פועלים בגישה אישית לייחוד שיטת העבודה של לקוחותינו ולייעול תהליך העבודה בעסק.
יתרונותיה של מערכת CRM בכלל ומבית iQuery בפרט מביאים ל:
- תיעוד מעקב ושליטה בעסק או הארגון
- חיסכון בזמן בביצוע תהליכים
- חיסכון בניירת ובאחסון פיזי
- תהליך קבלת ההחלטות מבוסס ידע במקום רגש
- שיפור התדמית הארגונית של העסק
אז מה זה בעצם CRM?
CRM היא מערכת לניהול הקשר עם הלקוח, להלן אוסף מתפקודיה:
- תיעוד ואיתור סיכומי שיחות.
- קביעת זמני שיחות מעקב (Follow up).
- אזכור תאריכים משמעותיים ללקוח (ימי הולדת, נישואין וכיו"ב).
- איתור מוצרים ושירותים אותם רכש או התעניין.
- רישום ואיתור קריאות שירות.
- תיעוד הסכמי התקשרות עם הלקוח.
- איסוף משובי שביעות רצון.
- דו"חות ניהוליים תומכי החלטה עבור המנהל\ים בעסק
מערכת מידע ובמיוחד מערכת CRM המיושמת מבית iQuery מסייעת בעיצוב תהליכי העבודה והופכת את העסק למכונת ייצור רווח יעילה עם שיגרה ברורה ומוכנות למקרים ותגובות מול הלקוחות ולשימור שביעות רצונם.
תהליך עבודה נכון ושימוש במערכת CRM עם מודעות שירותית, תביא ל:
- מניעת איבוד מכירות.
- שימור נאמנות הלקוח ותימנע עזיבה למתחרים.
- נטילת היוזמה והשליטה על מערכת היחסים עם הלקוח.
- ביזור סמכויות ותפקידים בין העובדים והמנהלים ופינוי זמן המנהל לניהול, במקום תפעול.
- תעביר הרגשה ללקוח שהעסק מטפל בו כראוי.
- תמצב תדמית שירותית לעסק.
iQuery מבצעת מגוון רחב של פרויקטים בחברות ועסקים מובילים בשוק ובראשן מטה קופת חולים כללית ומוסדותיה.